Spis treści
Aktualizacja szablonów sklepów WWW w IdoSell – Express Checkout, GPSR, dostawy
Nowości w maskach IdoSell – co się zmienia?
IdoSell wprowadza kolejne zmiany w swoich systemach, dostosowując szablony STANDARD i komponenty Express Checkout do wymogów rozporządzenia GPSR oraz ulepszając procesy dostaw. Te aktualizacje zapewniają większą zgodność z regulacjami i poprawiają doświadczenia klientów w świecie cyfrowym.
Express Checkout – stałe aktualizacje w zasięgu ręki
Nowe ulepszenia w Express Checkout pozwalają na jeszcze płynniejsze zakupy online. Oto kluczowe zmiany:
- Automatyczne wdrażanie poprawek – użytkownicy zawsze korzystają z najnowszych wersji, eliminując konieczność ręcznych aktualizacji.
- Skrócona ścieżka zakupowa – uproszczony proces transakcji minimalizuje ryzyko porzucenia koszyka.
- Większa integracja z metodami płatności – rozszerzona kompatybilność z nowymi systemami płatniczymi.
Dodatkowe informacje w kartach produktów
IdoSell dostosowuje karty produktów do nowych wymogów GPSR, zapewniając pełniejszą informację dla klientów.
- Nowe pola informacyjne – więcej szczegółowych danych o specyfikacji i bezpieczeństwie produktu.
- Lepsza organizacja treści – kluczowe informacje prezentowane są w bardziej przejrzysty sposób.
- Większa czytelność opisów – zoptymalizowana struktura kart produktów poprawia komfort zakupów.
Zasoby dotyczące bezpieczeństwa i produktów
Nowe regulacje wymuszają dostarczanie użytkownikom łatwego dostępu do zasobów dotyczących bezpieczeństwa produktów więc w związku z tym IdoSell dodał także nowe typy załączników, które można dodać do karty produktu:
- Etykieta energetyczna
- Instrukcja z informacją o bezpieczeństwie
- Instrukcja obsługi
- Instrukcja montażu
- Karta produktu
Rozbudowane możliwości śledzenia statusów przesyłek
Klienci oczekują lepszej kontroli nad swoimi zamówieniami, dlatego IdoSell wprowadza:
- Nowe systemy śledzenia – jeszcze dokładniejsze dane na temat lokalizacji przesyłki.
- Automatyczne powiadomienia – SMS i e-mail informujące o zmianach statusu dostawy.
- Pełna integracja z przewoźnikami – system dostosowany do różnych firm kurierskich.
Wycofanie opcji tworzenia wielu kont na jeden adres e-mail
Aby poprawić bezpieczeństwo użytkowników i zarządzanie kontami, IdoSell rezygnuje z możliwości rejestrowania wielu kont na ten sam adres e-mail.
- Lepsza ochrona przed nadużyciami – eliminacja nieautoryzowanego dostępu.
- Poprawiona organizacja bazy użytkowników – skuteczniejsze zarządzanie danymi klientów.
- Większa personalizacja ofert – każdemu użytkownikowi przypisywane jest unikalne konto.
Jak dostosować się do zmian?
Sklepy internetowe oparte na platformie IdoSell, aby skorzystać ze zmian, powinny zaktualizować swoje szablony lub ewentualnie poszczególne komponenty oraz powiny zaktualizować karty produktów zgodnie z nowymi wytycznymi GPSR, uruchomić proces finalizacji zamówień Express Checkout, aby zoptymalizować ścieżkę zakupową. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, skontaktuj się z nami.
Co dalej?
Nowe zmiany w IdoSell mają na celu poprawę bezpieczeństwa, optymalizację procesów zakupowych oraz dostosowanie do regulacji GPSR. Warto już teraz wdrożyć aktualizacje, aby zapewnić lepsze doświadczenia klientom i spełnić wszystkie wymogi prawne.
Napisz do nas i dowiedz się, jak dostosować swój sklep do nowych regulacji.
Przeczytaj inne informacje na temat innowacji w świecie cyfrowym.