audyt e-commerce (audyt sklepu internetowego)

audyt e-commerce, czyli audyt sklepu www lub audyt strony www to obszerne i przydatne narzędzie, składające się z wielu elementów, konieczne do tego, aby ocenić aktualną sytuację i pozycję e-commerce (sklepu www, strony internetowej). Podczas audytu nie tylko weryfikujemy sam sklep internetowy czy stronę internetową, sprawdzamy i oceniamy kanały sprzedaży, źródła ruchu, ale również patrzymy na otoczenie sklepu – czyli m. in. pozycję oraz aktywność konkurencji w świecie cyfrowym.  Podchodzimy z krytyczną analizą do tego, co ma wpływ na sprzedaż, ruch w sklepie oraz jaka jest jego widoczność. Wykorzystujemy do tego niezbędne narzędzia. Sam audyt sklepu internetowego stanowi pierwszy etap współpracy z Klientem i jest to podstawowa czynność, jaką należy przeprowadzić, zanim rozpocznie się prace nad strategią e-commerce.

elementy audytu e-commerce

zobacz listę elementów audytu sklepu www:
  • uwagi dotyczące m.in.: strony głównej, menu,  kategorii i podkategorii, produktów, sekcji informacyjnych, sekcji promocji, kampanii, nowości, sekcje dot. oferty i marek, kontakt i inne;
  • ocena takich elementów jak: stopka, szybkość działania strony;
  • audyt SEO, 
  • Audyt kanałów sprzedaży, 
  • Audyt źródeł ruchu, 
  • audyt budżetu, 
  • Audyt kontentu, 
  • Audyt UX / CX, 
  • Audyt konkurencji, 
  • audyt prawny i bezpieczeństwa 
  • i inne…

narzędzia audytu e-commerce

  • wykorzystujemy wiele profesjonalnych narzędzi e-commerce, aby merytorycznie ocenić działanie Twojego e-commerce
  •  zobacz listę narzędzi e-commerce, jakie używamy oraz jakie wykorzystujemy przy wykonywaniu audytu sklepu internetowego – link

efekt audytu e-commerce

  • wynikiem audytu sklepu internetowego jest dokument  z uwagami oraz propozycjami rozwiązań znalezionych problemów;
  • efektem jest punkt wyjścia dla Klienta: gdzie jesteśmy dziś jeśli chodzi o pozycję naszego rozwiązania e-commerce, ale jednocześnie Klient otrzymuje propozycje konkretnych rozwiązań, jak wybrane części sklepu powinny wyglądać lub działać
  • jest to idealny początek dla przygotowania nowej i skutecznej strategii e-commerce 

zamów bezpłatny preaudyt e-commerce

jeśli nie jesteś pewien, czy chcesz zlecić nam płatny pełny audyt e-commerce, zamów całkowicie bezpłatnie darmowy preaudyt e-commerce. Za darmo wskażemy podstawowe błędy oraz problemy Twojego e-commerce, ale także udostępnimy tobie sugestie oraz propozycje rozwiązań dla Twojego e-commerce.




zobacz nasze pozostałe usługi