audyt e-commerce

audyt e-commerce to obszerne i przydatne narzędzie, składające się z wielu elementów, konieczne do tego, aby ocenić aktualną sytuację i pozycję e-commerce. Podczas audytu nie tylko weryfikujemy sam sklep internetowy, sprawdzamy i oceniamy kanały sprzedaży, źródła ruchu, ale również otoczenie sklepu – czyli m. in. pozycję oraz aktywność konkurencji w świecie cyfrowym.  Podchodzimy z krytyczną analizą do tego, co ma wpływ na sprzedaż, ruch w sklepie oraz jaka jest jego widoczność. Wykorzystujemy do tego niezbędne narzędzia. Sam audyt stanowi pierwszy etap współpracy z Klientem i jest to podstawowa czynność, jaką należy przeprowadzić, zanim rozpocznie się prace nad strategią e-commerce.

 

elementy audytu e-commerce

  • uwagi dotyczące m.in.: strony głównej, menu,  kategorii i podkategorii, produktów, sekcji informacyjnych, sekcji promocji, kampanii, nowości, sekcje dot. oferty i marek, kontakt i inne;
  • ocena takich elementów jak: stopka, szybkość działania strony;
  • audyt SEO, 
  • Audyt kanałów sprzedaży, 
  • Audyt źródeł ruchu, 
  • audyt budżetu, 
  • Audyt kontentu, 
  • Audyt UX / CX, 
  • Audyt konkurencji, 
  • audyt prawny i bezpieczeństwa 
  • i inne…

narzędzia audytu e-commerce

  • wykorzystujemy wiele profesjonalnych narzędzi e-commerce, aby merytorycznie ocenić działanie Twojego e-commerce

efekt - wynik audytu e-commerce

  • wynikiem audytu e-commerce jest dokument  z uwagami oraz propozycjami rozwiązań znalezionych problemów;
  • efektem jest punkt wyjścia dla Klienta: gdzie jesteśmy dziś jeśli chodzi o pozycję naszego rozwiązania e-commerce, ale jednocześnie Klient otrzymuje propozycje konkretnych rozwiązań, jak wybrane części sklepu powinny wyglądać lub działać
  • jest to idealny początek dla przygotowania nowej i skutecznej strategii e-commerce 




zobacz nasze pozostałe usługi