Ahrefs to kompleksowe narzędzie do analizy witryn internetowych, oferujące funkcje monitorowania pozycji w wynikach wyszukiwania, analizy linków zwrotnych, badania słów kluczowych i konkurencji, wspierające skuteczną strategię SEO.
Ahrefs to narzędzie do analizy danych związanych z pozycjonowaniem stron internetowych. jest ono przeznaczone przede wszystkim dla profesjonalistów zajmujących się marketingiem internetowym, specjalistów SEO (Search Engine Optimization), właścicieli witryn internetowych oraz agencji marketingowych.
w jakim celu?
tworzenie raportów ruchu organicznego: analiza słów kluczowych, dzięki którym konkurencyjne strony osiągają widoczność.analiza linkowania: możliwość sprawdzenia, które strony www kierują do naszej witryny. domain rating: ocena jakości i siły strony internetowej. analiza struktury strony:analiza struktury witryny, identyfikacja potencjalnych problemów technicznych i poprawę ogólnej wydajności strony pod kątem SEO.
Ahrefs zapewnia kompleksowe narzędzia do skutecznej analizy i optymalizacji działań SEO, wspierając rozwój strategii pozycjonowania online.
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.