Semstorm to platforma SEO, oferująca narzędzia do monitorowania pozycji w wynikach wyszukiwania, analizy konkurencji, zarządzania linkami oraz optymalizacji stron internetowych.
Semstrom to wszechstronne narzędzie, które doskonali procesy związane z poprawą widoczności strony w wynikach wyszukiwania. dzięki niemu użytkownicy mają możliwość codziennego monitorowania pozycji fraz kluczowych, analizy słów kluczowych z uwzględnieniem ich miesięcznej liczby wyszukiwań oraz szczegółowego porównania z konkurencją. przeznaczone głównie dla właścicieli stron internetowych, marketerów oraz specjalistów SEO.
w jakim celu?
monitoring pozycji: codzienne aktualizaje pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach. analiza konkurencji: identyfikacja głównego konkurenta oraz analiza działań pozostałych rywali. lepszy content marketing: inspiracje dotyczące treści, które można zamieścić na stronie. generator tematów na artykuły.
korzystanie z Semstorm daje przedsiębiorcom i specjalistom ds. marketingu online narzędzia do skutecznego monitorowania, analizy i optymalizacji ich działań SEO.
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.