bezpłatny audyt e-commerce

(preaudyt)

Co to jest audyt e-commerce ?

audyt e-commerce, inaczej audyt strony internetowej lub audyt sklepu internetowego lub jeszcze inaczej: audyt sklepu www (analiza e-commerce), to niezmiernie istotny zbiór działań w ocenie obecnej sytuacji i pozycji sklepu internetowego. To kompleksowe narzędzie, które obejmuje różnorodne elementy niezbędne do pełnej oceny e-commerce. Podczas audytu nie ograniczamy się jedynie do przeglądu sklepu online, lecz badamy także kanały sprzedaży, źródła ruchu oraz otoczenie biznesu online, włączając w to działania konkurencji. Nasza krytyczna analiza obejmuje wszystko, co ma wpływ na sprzedaż, ruch w sklepie oraz jego widoczność w sieci. Wspieramy się niezbędnymi narzędziami e-commerce, aby zapewnić kompleksowe spojrzenie na sytuację. Audyt stanowi pierwszy etap współpracy z klientem i jest nieodzownym krokiem przed opracowaniem strategii e-commerce. Więcej o samym audycie można przeczytać tutaj.

W sieci można znaleźć wiele PROPOZYCJI, PROMOCJI CZY OFERT NA TEMAT BEZPŁATNEGO AUDYTU E-COMMERCE. W NASZEJ OCENIE DARMOWY AUDYT E-COMMERCE TO NIE JEST DE FACTO PRAWDZIWY, PEŁNY AUDYT, TYLKO JEGO NAMIASTKa. COŚ, CO I ZAJMUJE SPORO CZASU, I WYMUSZA WYKORZYSTANIE WIELU NARZĘDZI (W TYM TAKŻE PŁATNYCH NARZĘDZI), NIE MOŻE BYĆ ZA DARMO. PO PROSTU TAKI AUDYT NIE JEST AUDYTEM E-COMMERCE (audytem sklepu www), W PEŁNYM TEGO OKREŚLENIA ZNACZENIU. DLATEGO TEŻ JAKO ŚWIAT CYFROWY OTWARCIE I ZGODNIE Z RZECZYWISTOŚCIĄ OFERUJEMY BEZPŁATNY W 100% PREAUDYT e-commerce: TAK WŁAŚNIE TO NAZYWAMY, ABY NIE WPROWADZAĆ W BŁĄD NASZYCH kLIENTÓW. 

CZYm WIĘC RÓŻNI SIĘ AUDYT E-COMMERCE OD PREAuDYTU E-COMMERCE?

preaudyt e-commerce (darmowy)

inaczej darmowy audyt strony www lub darmowy audyt sklepu internetowego, zawiera:

1. ankieta e-commerce.

Aby realnie ocenić, zaudytować sklep internetowy czy stronę internetową, musimy zadać kilka prostych pytań i otrzymać kilka odpowiedzi. bez tego możemy założyć, że nawet częściowy preaudyt będzie trochę „wróżeniem z fusów”. a tutaj chodzi także o to, aby w ramach samego audytu przekazać Klientowi od razu pewne sugestie i rozwiązania dla jego e-commerce. w tej prostej ankiecie pytamy o różne aspekty dotyczące e-commerce, w tym m.in. o narzędzia wykorzystywane, konkurencję na rynku online, kanały sprzedaży czy o ofertę.

2. informacje o e-commerce.

zbiór problemów oraz błędów e-commerce, obejmujący takie aspekty, jak: narzędzia e-commerce, ruch w sklepie, źródła ruchu, widoczność w sieci, potencjał, ocenę oferty i produktów, prędkość działania sklepu, ocenę konkurencji, kanały sprzedaży, krótką ocenę kontentu oraz treści, opinię o stronie głównej oraz innych stronach CMS, ogólne działanie strony (w różnych rozdzielczościach). 

3. rekomendacje rozwiązań dla e-commerce.

największą wartością preaudytu e-commerce jest otrzymanie przez klienta bezpłatnie wskazówek oraz propozycji rozwiązań, uwzględniających nasze doświadczenie, obecne trendy e-commerce oraz najlepsze praktyki.  

4. bezpłatna konsultacja. 

po przygotowaniu bezpłatnego audytu e-commerce, zapraszamy Ciebie na e-spotkanie – online, za pomocą aplikacji Google meet i w ciągu 30 minut bezpłatnie, omówimy aspekty darmowego preaudytu e-commerce

co zawiera pełny płatny audyt e-commerce – przeczytaj tutaj, a tutaj znajdziesz pełny opis w naszym artykule blogowym o audycie e-commerce.




zobacz nasze pozostałe usługi