SEO - pozycjonowanie
SEO, czyli Search Engine Optimization (Optymalizacja dla Wyszukiwarek) to zbiór strategii i działań mających na celu poprawę widoczności strony internetowej w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych. celem SEO jest nie tylko to, by strona znalazła się w TOP 10 wyszukiwań google, ale także osiągnięcie wzrostu wskaźnika ROI (zwrotu z inwestycji).
decydując się na przeprowadzenie działań SEO warto podjąć współpracę z profesjonalistami po to, by osiągnąć jak najlepsze wyniki. tym bardziej, że w obecnych czasach tzw. sztucznej inteligencji (AI), za pomocą której można tworzyć miliony treści na stronach i sklepach internetowych, walka toczy się już nie tylko o TOP10 wyników z wyszukiwania organicznego Google, ale sukces pozycjonowania polega na pokazaniu wyniku Twojego sklepu www w przeglądzie AI od Google, czyli tzw. AI Overview oraz w trybie AI Google.
Jako wieloletni doradca e-commerce, stworzyliśmy nowoczesny model SEO oraz pozycjonowania i AI pozycjonowania, polegający na unikalnym połączeniu SEO oraz contentu. Nasze Humanized Content Generator tworzy unikalne i skuteczne treści, a dzięki połączeniu z SEO technicznym, zwiększamy nie tylko widoczność, ale także zwiększamy realnie konwersje z wyszukiwań organicznych i AI zapytań
Co oferujemy w ramach pozycjonowania?
wymierne korzyści i realne efekty
współpraca ze swiatcyfrowy.pl przyniesie Ci realne korzyści oraz efekty, takie jak zwiększenie widoczności w wyszukiwarce, w przeglądzie AI Google, w trybie AI Google, a także w wynikach odpowiedzi modeli LLM takich, jak ChatGPT; w konsekwencji zyskujesz większe zaufanie klientów, większą widoczność w sieci oraz wzrost sprzedaży
koncentrujemy nasze działania na pozyskaniu sprzedaży (kliki i konwersje)
działania podejmowane przez doradców SEO, ułatwią proces zakupowy Twoich klientów zwiększając przy tym współczynnik konwersji
zespół doświadczonych specjalistów ds. SEO, ds. pozycjonowania, ds. contentu
doświadczenie w branży SEO jest bardzo ważnym elementem, ponieważ to obserwacja algorytmów, baza wiedzy jak i umiejętność analizy są w stanie przynieść Ci jak najlepsze efekty, w tym zwłaszcza połączenie SEO oraz odpowiedniego contentu
stały kontakt z opiekunem
ważne jest, abyś miał kontakt z osobą odpowiedzialną za działania SEO w Twoim sklepie lub na Twojej stronie. Ułatwi to znacznie współprace, podejmowanie decyzji oraz wdrażanie zmian na stronie
regularne raportowanie wyników
ciągła analiza oraz jasne i przejrzyste raporty umożliwią Ci stałą kontrolę nad procesem pozycjonowania, będziesz w stanie samodzielnie ocenić jego efekty, ponieważ prezentujemy regularnie ponad 50 parametrów Twojego e-commerce
przejrzystą umowę
prosta, krótka i łatwa w zrozumieniu umowa, jak i przejrzyste warunki współpracy są najlepszą zachętą do dalszej współpracy
prawdziwy content marketing - unikalne, angażujące i dające efekty treści
stworzyliśmy unikalne narzędzie e-commerce — Humanized Content Generator, które tworzy wiele rodzajów unikalnych treści niezbędnych dla Twojego sklepu www czy strony internetowej. Generator tworzy odpowiednie treści dla Twojego e-commerce, odpowiednie w danym momencie i pozycji Twojego sklepu www, zgodnie z odpowiednimy wytycznymi SEO oraz obecnego stanu algorytmów Google oraz modeli LLM;
odpowiednie formaty dla e-commerce
za pomocą Humanized Content Generatora tworzymy artykuły blogowe, opisy kategorii, opisy produktów oraz nazwy e-commerce, czyli content, który jest obecnie niezbędny, aby zwiększać widoczność oraz konwersje
content-driven SEO - synergia pozycjonowania i contentu
wysoka jakość treści, jako główny fundament strategii SEO i budowania widoczności w sieci. Nasza usługa Seo Content Total to kwintesencja efektywności SEO dla Twojego e-commerce.
Budowa widoczności strony w wyszukiwarkach
wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania zwiększa szanse na zauważenie strony przez potencjalnych odwiedzających, generując większy ruch i możliwości konwersji
Zwiększenie świadomości marki
wyższa świadomość marki przekłada się również na większą lojalność klientów, zwiększając ich gotowość do wybierania produktów lub usług oferowanych przez Twoją markę
Zwiększenie sprzedaży
skuteczna strategia SEO pomaga w przyciąganiu ruchu organicznego oraz ruchu z AI modeli, co z kolei zwiększa szanse na konwersje i generowanie większych przychodów dla przedsiębiorstwa
Samofinansujące się kampanie
po czasie, odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie zacznie przekładać się na zyski, co za tym idzie, prędzej czy później środki przeznaczone na SEO się zwrócą
wizerunek eksperta
prowadząc blog dopasowany do tematyki Twojej branży zyskujesz wizerunek eksperta – topical authority – w swojej dziedzinie. zwiększy to wiarygodność Twojego sklepu www
Zwiększenie liczby potencjalnych klientów
większy ruch generuje większą szansę na konwersje. wzrost popularności sklepu online może wpływać pozytywnie na jego pozycję w wyszukiwarkach
podejmij współpracę z nami
co zawiera pozycjonowanie ?
Pozycjonowanie on-site
Jest to optymalizacja strony, której działania skupiają się tylko w odrębie witryny.
Przykładowo:
- zapewnienie linkowania wewnętrznego;
- urozmaicenie tekstów w odpowiednie frazy;
- optymalizacja nagłówków oraz meta tittle;
- poprawa jakości treści na stronie;
- opytmalizacja struktury.
Pozycjonowanie off-site
Działania wdrażane poza stroną, która poddana jest pozycjonowaniu.
Przykładowo:
- pozyskiwanie linków w sposób naturalny;
- ręczne pozyskiwanie linków;
- ręczne dodawanie linków.
Optymalizacja techniczna
Jej zadaniem jest ułatwienie „robotom” wyszukiwarek odwiedzanie i indeksowanie stron.
Przykładowo
- poprawa szybkości ładownia strony;
- niwelowanie błędów (np. 404);
- wprowadzenie responsywności strony;
- optymalizacja tagów meta robots.
masz pytania?
jakie są Rodzaje linkowania?
proces dodawania hiperłączy (linków) do innych stron w ramach tego samego serwisu internetowego. te linki łączą różne podstrony lub artykuły na danej witrynie, umożliwiając użytkownikom łatwe przechodzenie między nimi. linki wewnętrzne są ważnym elementem struktury strony internetowej i pozytywnie wspierają SEO, a także UX – odczucia – użytkownika.
proces zamieszczania linków prowadzących z jednej strony internetowej do drugiej. linkowanie zewnętrzne wspiera pozycjonowanie i dobrze wpływa na widoczność strony przez roboty Google.
odnośniki prowadzące z innych witryn na naszą stronę internetową. wpływają one na pozycję strony w wyszukiwarkach. w tym przypadku ważna jest również jakość i wiarygodność strony z której one prowadzą.
linki umieszczane na naszej stronie prowadzące na inne domeny; umieszczanie linków przekierowujących przykładowo do rzetelnych badań lub raportów, zwiększa wiarygodność strony, co może przełożyć się na pozycję w wyszkiwaniach Google;
jakie istnieją rodzaje atrybutów linków?
Gdy link ma atrybut rel=”nofollow”, oznacza to, że link ten nie powinien przekazywać „link juice” (wartości związanej z pozycjonowaniem strony) do strony docelowej. W praktyce oznacza to, że wyszukiwarki mogą zignorować taki link pod względem jego wpływu na ranking strony docelowej.
atrybut noopener uniemożliwia otwartemu oknu dostęp do windowopener co chroni przed potencjalnymi atakami.
zapobiega przekazywaniu informacji o stronie otwierającej do nowo otwartego okna lub karty. to zabezpieczenie pomaga w ochronie prywatności użytkownika.
narzędzia e-commerce jakie rekomendujemy do seo
aby odpowiednio przeprowadzić preaudyt, audyt, analizę źródeł ruchu, aby raportować SEO, aby tworzyć treści i je monitorować – tym samym aby wyciągnąć jak najlepsze wnioski z działań SEO, warto wykorzystać dedykowane ku temu narzędzia.
darmowe, ale dobrze rozbudowane narzędzie służące do analizy ruchu użytkowników na Twojej stronie. raporty dostarczają między innymi wiedzę na temat odbiorców strony (płeć, wiek, urządzenie z jakiego przegląda), źródeł ruchu, zachowań oraz konwersji;
Generator treści dedykowanych dla konkretnego sklepu czy strony www, autorskie rozwiązanie swiatcyfrowy.pl; dzięki temu narzędziu e-commerce możemy tworzyć odpowiednie treści: odpowiednie artykuły blogowe, odpowiednie opisy kategorii, odpowiednie opisy produktów oraz odpowiednie nazwy e-commerce pod SEO.
jest to również darmowe narzędzie Googla pozwalające zdefiniować ruch na stronie czy sklepie internetowym. raporty dostarczą Ci informacji o liczbie wejść na stronie, wyświetleń, CTR czy pozycji w wyszukiwarkach;
narzędzie umożliwiające analizę potencjalnego ruchu na stronie konkurencji. korzystając z Senuto można zidentyfikować frazy generujące największy ruch na konkretnej stronie oraz ich „sezonowość”;
narzędzie ma za zadanie ułatwić między innymi porównanie szacowanego ruchu Twojej witryny z konkurencją, ułatwić zidentyfikowanie słów kluczowych;
narzędzie umożliwia analizę profili linków oraz określenie ruchu na domenach konkurencji wynikających z ruchu organicznego;
ile trzeba czekać na efekty SEO?
pierwsze widoczne efekty naszego pozycjonowania można zauważyć już po około 3 miesiącach. to właśnie wtedy Twoja strona zacznie pokazywać wzrosty widoczności oraz wzrosty kliknięć. kolejnym efektem będzie zwiększona konwersja, czyli po prostu więcej zamówień. Ale z reguły na efekty SEO trzeba nierzadko czekać dłużej – wszystko zależy od danej pozycji Twojego e-commerce. Inny efekt będzie dla nowego dopiero co uruchomionego sklepu, a inny efekt dla strony czy sklepu z dłuższą historią. Aby osiągnąć najlepszy i najszybszy efekt SEO, rekomendujemy wybór usługi Seo Content Total, czyli synergię między SEO technicznym a odpowiednim contentem.