lista niezbędnych i przydatnych narzędzi e-commerce

SENUTO

Senuto to narzędzie do monitorowania pozycji stron internetowych w wynikach wyszukiwania oraz analizy słów kluczowych, umożliwiające optymalizację działań SEO.

GOOGLE ANALYTICS 4

Google Analytics 4 (GA4) to nowa odsłona narzędzia do analizy danych internetowych oferowanego przez Google, które ostatecznie zastąpiło poprzedni Universal Analytics w lipcu 2023 roku.

GOOGLE SEARCH CONSOLE

Google Search Console to narzędzie dostarczane przez Google, umożliwiające właścicielom stron internetowych monitorowanie i optymalizację widoczności ich witryn w wynikach wyszukiwania Google.

SEMSTORM

Semstorm to platforma SEO, oferująca narzędzia do monitorowania pozycji w wynikach wyszukiwania, analizy konkurencji, zarządzania linkami oraz optymalizacji stron internetowych. 

AHREFS

Ahrefs to kompleksowe narzędzie do analizy witryn internetowych, oferujące funkcje monitorowania pozycji w wynikach wyszukiwania, analizy linków zwrotnych, badania słów kluczowych i konkurencji, wspierające skuteczną strategię SEO.

Znak jakości Trusted Shops

TRUSTED SHOPS

Trusted Shops oferuje możliwość zbierania autentycznych opinii na temat produktów oferowanych w sklepie

SALESmanago

SALESmanago to wiodąca platforma Marketing Automation z innowacyjnymi rozwiązaniami, umożliwiającymi lepszą personalizację ofert dla klientów.