
Klient
grupa Instal-Konsorcjum (GIK) jest wiodącym graczem na rynku dystrybucji w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, składającym się z 30 renomowanych hurtowni zlokalizowanej w całym kraju. grupa Działa jako silne ogniwo łączące producentów, dostawców oraz szeroko rozumianych partnerów B2B, zwłASZCZA TZW. INSTALATORÓW, zapewniając im dostęp do najwyższej jakości produktów i usług w branży. Hurtownie gRUPY INSTAL-KONSORCJUM są nie tylko miejscem sprzedaży, ale również centrami kompetencji i ekspertyz W BRANŻY, KTÓREJ NAJWAŻNIEJSZYM „REPREZENTANTEM” JEST POMPA CIEPŁA LUB KOCIOŁ GAZOWY (PIEC GAZOWY). Dzięki ścisłej współpracy z producentami oraz ciągłemu doskonaleniu oferty, zapewniają one kompleksowe wsparcie SWOIM PARTNEROM biznesowym na każdym etapie projektu. strona www, będąca obecnie jednym z największych portali internetowych w tematyce grzewczej i instalacyjnej, zawiera tysiące ważnych informacji w tym obszarze oraz posiada największy katalog produktów online z zakresu grzewczego, instalacyjnego i sanitarnego (ponad 700.000 kart produktowych). katalog online ik.pl obejmuje najnowsze technologie i rozwiązania dostępne na rynku. Od podstawowych artykułów – prostych produktów instalacyjnych, po zaawansowane systemy i rozwiązania grzewcze czy instalacje sanitarno-hydrauliczne, wszystko to dostępne jest w jednym miejscu, zapewniając klientom łatwy dostęp do niezbędnych informacji. Strona ik.pl nie tylko prezentuje bogatą ofertę produktów, ale także stanowi platformę do wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk w branży. Poprzez artykuły, poradniki, słowniki, sekcje faq, aktualności oraz webinary, firma stawia sobie za cel edukację swoich partnerów oraz promocję nowych rozwiązań i technologii. Jednym z kluczowych elementów działalności hurtowni Instal-Konsorcjum jest świadczenie kompleksowego wsparcia klientom na każdym etapie realizacji projektu. grupa Instal-Konsorcjum i jej partnerzy priorytetowo traktują kwestie zrównoważonego rozwoju i ekologii. Dlatego też w ofercie znajdują się produkty i rozwiązania, które pozwalają na oszczędność energii, redukcję emisji CO2 oraz pozwalają także na optymalne wykorzystanie zasobów naturalnych, wspierając w ten sposób ideę ekologii i odpowiedzialności społecznej.
branża
Technika grzewcza, instalacyjna i sanitarna.
rola zespołu
Zakres naszych działań w projekcie:
Audyt e-commerce i audyt marketingowy
Ocena kondycji sklepu internetowego – od technologii po konwersję i SEO.
Analiza rynku
Sprawdzenie potencjału sprzedażowego branży i zachowań klientów.
Analiza konkurencji
Porównanie oferty i działań z konkurencją – na poziomie cen, SEO, UX i reklam.
Utworzenie działu marketing i e-commerce
Opracowanie i wdrożenie strategii e-commerce
Stworzenie planu działań dopasowanego do celów, zasobów i etapu rozwoju, w tym szczególności rekomendacja tzw. ruchów strategicznych dla projektu.
Budowa zespołu e-commerce
Pomoc w organizacji i uzupełnieniu kompetencji zespołu (in-house / zewnętrznego). Rekrutacja, przeszkolenie oraz zarządzanie Dedykowanym Specjalistą E-commerce (DSE).
Rozwój e-commerce
Systematyczne wdrażanie usprawnień technologicznych, UX, marketingowych i sprzedażowych, a także dywersyfikacja źródeł ruchu.
Monitoring, kontrola i analityka
Bieżące śledzenie wyników, analiza oraz reagowanie na zmiany – analityka, SEO, kampanie. Raportowanie wykonanyhch prac, działań oraz efektów.
Opracowanie i wdrożenie strategii content marketing
Planowanie (strategia) i realizacja angażujących i przydatnych treści, które wspierają SEO, budują markę i zwiększają sprzedaż, ale które pomagają użytkownikom w odpowiednim wyborze produktu.
Uruchomienie SEO / pozycjonowania
Kompleksowa optymalizacja sklepu dla wyszukiwarek – technicznie i treściowo. Wdrożenie skutecznego SEO lokalnego.
Tworzenie angażujących treści
Tworzenie opisów, artykułów i innych treści zwiększających zaangażowanie i sprzedaż.
Wdrożenie unikalnego projektu Dedykowanego E-opiekuna Konsorcjanta (DEK)
Wdrożenie platformy e-learningowej dla wybranych Hurtowni IK
technologie i narzędzia
CMS Pimcore, platforma marketing automation, narzędzie antyplagiatowe, Senuto, GA4, GSC, GTM i inne.
rozwiązanie
Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie rozwiązanie wdrożyliśmy dla strony ik.pl, napisz do nas, a my chętnie o tym opowiemy.
efekty działań
Jeśli chcesz poznać efekty, jakie osiągnęliśmy dla strony ik.pl, napisz do nas, a my chętnie opowiemy oraz pokażemy na narzędziach.
usługi powiązane
- Audyt e-commerce – Szczegółowa analiza sklepu, kanałów sprzedaży i konkurencji w celu zwiększenia skuteczności działań.
- Strategia e-commerce – Indywidualny plan rozwoju e-biznesu oparty na danych z audytu i celach biznesowych.
- Content marketing – Tworzenie wartościowych treści, które zwiększają widoczność i wspierają sprzedaż.
- SEO / Pozycjonowanie – Optymalizacja sklepu pod kątem wyszukiwarek, aby zwiększyć ruch i konwersje.
- Rozwój e-commerce – Kompleksowe działania techniczne i funkcjonalne, wspierające rozwój sklepu internetowego.
- Zarządzanie marketplace (Allegro, Ceneo i inne) – Obsługa i rozwój sprzedaży na popularnych platformach zewnętrznych.
stan projektu
Projekt zakończony.